måndag 2 januari 2012

skiddax!

Idag började vi dagen med att stiga upp extra tidigt. Dotterns morfar hämtade oss efter morgonmålet och vi begav oss till stan för att kolla in skidor. Köpte för två år sedan ett par skidor åt dottern från loppis som man inte behöver ha skidskor till, men nu tyckte jag det var dags för ett par ordentliga.. Dottern tyckte det var spännande att besöka en sportaffär. Skidor inhandlades och tre timmar senare stod vi båda i spåret vid sportplan med skidor på. Det var riktigt roligt och skönt väder. Imorgon far vi på nytt.




Nu har jag just fått på mig träningskläder igen och skall iväg med syster på ett zumbapass. Fast egentligen skulle jag hellre slänga mig på soffan och kanske slumra till framför tvn, hehe.

2 kommentarer:

  1. Härligt! I morgon kommer dotterns mormor också och skidar... hmmm. Jo. Absolut.
    Härligt med zumba också! Jag var på zumba gold i kväll, kändes som jag inte var i form för den zumban ni var på!
    kram

    SvaraRadera
  2. Oj va ni e douli... :-) Altså int dåliga...

    SvaraRadera