onsdag 28 augusti 2013

att blogga med tvillingar!

Har länge velat skriva ner några rader här, kanske ladda upp några foton osv. Men varje gång jag tänkt tanken och närmat mig datorn, är det någon som pockar på min uppmärksamhet, en blöja kanske måste bytas, dottern vill hitta på något, en kanske vaknar eller något liknande. Tiden räcker inte till! Sen tänker jag, men bara jag får alla barnen i säng, då startar jag datorn och uppdaterar min blogg. Men nej! Då barnen somnat är jag så trött att jag hellre slappar en stund framför tv:n innan jag somnar som en stock...

Och idag kom äntligen dagen! Men när jag fick igång datorn vaknade Theo och skrek som bara den. Kanske han kände på sig att nu var det dags att vakna, mamma håller på med något eget. Som tur är sover Niko ännu och Theo han underhåller sig själv på golvet. Hmm. Nu känner jag en svag lukt av ngt illaluktande, så jag antar att det är dags att byta blöja... Återkommer. Blir att ställa inför kvällen oxå småningom. Dottern har fotbollsmatch och eventuellt blir det besök i stan på samma gång. Det är nämligen kulturens natt i kväll!


Niko, Tilde och Theo 

1 kommentar:

  1. sidu bara :) hoppas du hittar tid att börja blogga igen, för jag gillar din blogg!

    SvaraRadera