söndag 17 maj 2009

trötter

Pust.. Igår följde vi med eurovisionen här hos oss. Gillade många bidrag, men röstade faktiskt på Norge. Jag tycker den är bra. Idag är jag så trött, så trött.. Jag är inte alls van att vara upp så där länge. Usch, har dessutom inte fått gjort ngt vettigt idag pga att jag är en trötter..

Halv två tiden for vi iallafall cyklande på kalas. Syster bjöd på tårta och andra godsaker. :) Det var riktigt roligt. Vi spelade kubb, men två första gångerna förlorade jag och syster, sedan mixade vi om lagen och då fick jag vinna.. haha.. Ikväll skall jag gå tidigt och sova, för imorgon skall mycket göras.. Fönstren skall tvättas, kläder skall tvättas, huset skall städas, kakor skall bakas osv.

Nu känns det verkligen som sommarlov, så underbart skönt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar