lördag 4 juli 2009

dags för uppdatering

Känns som om det skulle vara dags för lite uppdatering här på bloggen. Jag har inte alls hunnit skriva på länge. Det har hänt mycket  i sommar..och tiden för att uppdatera bloggen har varit minimal. Men eftersom så många väntat på en uppdatering, känner jag att det är dags nu.

Klockan är 9.26 och det är lördagsmorgon. Jag sitter här med min barndomsvän Sanna vid köksbordet, dricker kaffe och försöker vakna. Vi hade grillfest igår och det blev ganska sent. Vi åt god mat, talade om gamla minnen, sjöng singstar.. Det blev en riktigt lyckad kväll.

Idag blir det en lugn dag. Inget inplanerat.. Dottern for just iväg med mommo till stan för att handla. Och sambon ät ute och fixar med olika saker. Hade tänkt ladda upp några bilder.. men hittar inte kamerasladden, så det får lämna till senare.

Men nu måste jag ägna lite tid till min gäst, uppdaterar mera senare, då också med bilder (ifall jag hittar kamerasladden).. :)

2 kommentarer:

  1. äntligen!
    hoppas det inte räcker över en månad till nästa gång!

    SvaraRadera
  2. hjälp!!! missade tre nya inlägg!! ojojoj!

    SvaraRadera