tisdag 9 mars 2010

Award!

Fick denna fina award av mamma. Tack! :)



 
Så här gör man:
1. Kopiera awarden på er blogg!
2. Länka till personen som gett dig awarden!
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till!
5. Länka till deras bloggar!
6. Lägg en kommentar i deras blogg att du har gett dem denna award!

 

 7 otroligt intressanta fakta om mig själv :)

 

1. Jag gillar inte alls att gå till tandläkaren.

2. Jag tycker inte om oärliga och falska människor.

3. Jag är pedant, vill ha ordning och reda.

4. Jag tycker om att köra bil ensam, med musiken som vrålar ur högtalarna och snabbt skall det gå.

5. Jag har studerat till röntgenskötare och sjukskötare. Röntgenskötare var absolut inte min grej, böt till sjukskötare efter 1 år.

Studerade till sjukskötare 1 år, slapp in till Pedagogiska fakulteten och där studerar jag för tillfället.

6. Nordman köpte glass av mig en sommar i Jeppis och

så har jag skött om Mika Häkkinens hundar.

7. Jag har jobbat som glassförsäljare, städare, personlig assistent, skolgångsbiträde,

lärare, klippt gräs och plockat kottar, vårdare på olika boenden och jobbat inom hemservice.


Kreativ blogger awarden delar jag ut till följande fina och intressanta bloggar:


Syster, Jessi, Hemmahannah, Ida, Kusin Malena, The ideal catariina 


och


Familjen Bus!



2 kommentarer:

  1. Du har fått en kravlös :) award av mej i min blogg!
    Kika in och hämta den!

    SvaraRadera