torsdag 4 mars 2010

torsdag i Vasa

Snö, massvis med snö så långt ögat når.. Nästan alla bloggar jag läser, handlar om den otroliga mängd snö som kommit de senaste dagarna. Jag är glad över att bo på fjärde våningen, behöver inte vara rädd att snön skall täcka fönstren här iallafall. Kolla!

Idag har vi yrat runt i stan på en massa ärenden, t ex lämnat in 2 skolarbeten, besökt banker, besökt djuraffären osv. Bakade en mystisk äppelpaj och bjöd pappa, syster och bror på kafferep. Har känt mig allmänt trött, snuvig och hostig hela dagen. Provade feber och nu skall jag kurera mig resten av kvällen. Vägrar att bli sjuk igen, finns inte tid till det. Nu skall jag betala lite räkningar, sen krypa ner under täcket och läsa en intressant tidning.. :)

                                                                           Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

  1. Du har fått en award av mej i min blogg!
    Kika in och hämta den! :)

    SvaraRadera
  2. En stor kram på kvinnodagen till min härliga dotter!

    SvaraRadera