måndag 10 januari 2011

back to reality!

Så var vi tillbaka i Vasa och idag börjar verkligheten igen, efter ett långt och härligt jullov. Uppdateringen var väldigt dålig under lovet, men det var minst sagt fullt upp varje dag. :) Denna tavla fyndade jag när jag besökte loppis med Kaisa-mommo. Är den inte vacker?!



Efter lite restaurering så ser nu tavlan ut såhär:

(det blev en ansalgstavla...)

Imorse, lite före åtta, traskade jag iväg med dottern till dagis, då regnade det ute och när vi kom halvvägs började det snöa. Riktigt najs väder! :) Har nu suttit och planerat min läseordning, inte lätt att få allt att passa.. Skall ha megamånga kurser denna vår och hoppas att allt går enligt planerna. Men nu skall jag ringa några samtal, sen se om jag kanske får skjuts till skolan idag. ;)

3 kommentarer:

  1. Jo, det är back to reality nu.

    Om jag skulle få välja så skulle jag inte tveka en sekund, skulle ta den nedre tavlan! Fin anslagstavla!

    SvaraRadera
  2. Vad fin tavlan blev. Vad händig du är. Ha en riktigt bra skolvecka!

    Kram från Anki

    SvaraRadera
  3. Oj hjälp en sån tavla. Men snygg blev den. :)

    SvaraRadera