måndag 31 december 2012

gott nytt år från gula huset!

Nyårsafton är här. Året 2012 börjar lida mot sitt slut. Det har minst sagt varit ett händelserikt år. Så mycket har hänt, bland annat har jag blivit färdig med mina studier, firat examen tillsammans med syster, fått en av de bästa nyheterna när vi fick veta att det bor två bebisar i min mage, haft en zupersommar med många fina minnen t.ex. resan till Helsingfors med mina föräldrar, dottern började förskolan och vi har umgåtts mycket med de som betyder mest. Trots en del tråkiga händelser som funnits vid sidan om, har detta år gett mig mycket att glädjas över. 


 Julpynt på granen hos mormor och morfar

och så en fin bild på mig såhär nyårsaftonen till ära!

Nu plingade det på dörren. Vi skall ikväll fira in det nya året tillsammans med mina syskon och deras respektive. Det skall bli riktigt roligt och jag hoppas 2013 blir minst lika bra som 2012.
Gott Nytt År alla läsare!

1 kommentar: