söndag 30 december 2012

dendär smärtan!

Blev inte mycket sömn natten mellan fredag och lördag. Fick igen otroligt sjukt på högra sidan och ryggen. Låg med dotterns värmekudde under täcket och väntade att det skulle gå om. Till sist, klockan fyra på morgonen, blev det het dusch. Tur att ingen annan var vaken och upptäckte hur länge jag egentligen duschade. Smärtan avtog lite och sov en stund. Sen på morgonen kom den igen med besked. Ringde till sjukhuset och de ville att jag skulle komma in för att kontrollera att allt var bra med bebisarna. Så det blev en färd till Kokkola. Fick sitta i gungstol och lyssna på bebisarnas hjärtljud, blodprov togs och ultra. Allt såg bra ut och mina värden var oxå bra. Pust! Så då fick vi köra hem igen. Väl på väg hem, började smärtan igen. Slängde mig på sängen när jag kom hem och låg där resten av kvällen. Inte alltid en dans på rosor att vara gravid...

glada miner på sjukhuset!


Idag är jag riktigt utvilad och har bakat med dottern. Hon fick en receptbok av sin moster och det passar ju bra att baka något gott till söndagskaffet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar