lördag 27 april 2013

jihoo, löördaaaag!

Idag blir det en fin dag har jag på känn. Sitter som bäst och äter morgonmål med hela familjen, sambon och dottern mittemot och småttingarna i varsin sitter på golvet. Sen så småningom skall jag söka mig till stan för ett zumbapass med syster. Vad är väl bättre än att börja lördagen med lite dans?!! Klockan ett blir det kalasdags för dottern och sen efter det styr vi kosan mot Vasa. Småttingarna får vara hemma med sin mormor och morfar sålänge. 

3 april 2013

I Vasa skall vi besöka min bror, kanske hinner vi till en butik eller två och äta på restaurang Il Blanco. Sambon vann ett presentkort dit före jul och nu är det väl på tiden att vi använder det. Sen har jag på känn att vi skall köra runt lite och titta på alla ställen vi bott, besöka en eller två lekparker och återuppleva gamla, fina minnen.

1 kommentar: