onsdag 24 april 2013

god morgon!

Sitter och dricker kaffe. Försöker vakna. Sovit dåligt. Jag har nämligen en förkylning i kroppen, ont i halsen, svettas och fryser om vartannat. Nu känns det lite bättre. Idag skall barnens morfar sköta en stund, när jag far iväg med syrran på zumba klockan 10. Jag var igår kväll oxå. Det är så roligt att komma iväg en pikuliten stund då jag inte behöver tänka på tvätt, blöjbyte osv.  Bara dansa loss.. :)

Under tiden jag suttit och skrivit har båda småttingarna somnat i varsin sitter. Så nu får jag flytta dem i sängen. På tal om sängen, borde vi kanske flytta in den andra spjälsängen snart? De sover ännu bra nära varann, men lite trångt börjar det bli. Undrar hur det blir när vi lägger dem i skilda sängar? Kommer de att märka att de ligger ensamma? Det är mycket nytt att tänka på med tvillingar. Men nu skall jag koka varmt vatten och blanda varm saft åt dottern. Förskolan skall iväg till mulleskogen idag. Oj, nu skall en kakkablöja bytas, märker jag. :) Rättelse...två kakkablöjor! ;)

Tänkvärt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar